Subject: Märgukiri
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 12:33:54 +0200

Tere

Edastame Ravimiameti tähelepaneku Facebookis oleva toidulisandi reklaami 
kohta. Toidulisandit reklaamitakse kui „legendaarset ravimit“.

Jäi silma, et ka teistele toidulisanditele, mida see ettevõte Facebookis 
(https://www.facebook.com/vitabivitamiinid) reklaamib ja müüb, on omistatud 
ravimi omadusi. Toidulisanditele ei ole lubatud omistada ravimile 
iseloomulikke toimeid ega näidustusi (haiguste või haigussümptomite 
ennetamisele/ravile/leevendamisele viitavad omadused).

Terviseameti veebinõunik lisas postitustele, et antud tegevus on keelatud, 
kuid postitusi ei ole eemaldatud.

Kõike head!

Kersti Kristelstein

nõunik

peadirektori asetäitja (2) vastutusvaldkond

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn